ads
لوگو علی بلبرینگ
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه

– استفاده و خرید از كالاهای این فروشگاه به معنای اطلاع و آگاهی و موافقت شما از شرایط ذیل می باشد.

– توجه داشته باشید كه ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن كامل كلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی بلبرینگ علی می باشد.

قوانین عمومی

– كلیه اصول و روش های این فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الكترونیك و قانون حمایت از مصرف كننده است .

– كاربر (مشتری محترم) موظف به رعایت قوانین مرتبط می باشد. درصورتی كه در قوانین درج شده و شیوه عملكرد فروشگاه اینترنتی بلبرینگ علی تغییری در آینده ایجاد شود در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق می كنید كه استفاده مستمر شما از این سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است .

تعریف مشتری یا كاربر

مشتری یا كاربر به شخصی گفته می شود كه با درج اطلاعات صحیح خود در فرم ثبت نام سایت ، به ثبت سفارش و یا هرگونه استفاده از خدمات سایت فروشگاه اقدام نماید .

سیاست های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی بلبرینگ علی به اطلاعات خصوصی اشخاص كه از خدمات سایت استفاده می كنند احترام گذاشته و از آن محافظت می كند . این فروشگاه درحد توان از حریم شخصی شما دفاع می كند و در این راستا تكنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را فراهم می نماید . در واقع شما با استفاده از این فروشگاه ،‌رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید .

تبلیغات و لینك ها

لینك هایی به سایت های دیگر و یا تبلیغات مراكز دیگر در سایت فروشگاه اینترنتی بلبرینگ علی ممكن است قرار گیرد . این سایت ها تحت كنترل ما نبوده و فروشگاه اینترنتی بلبرینگ علی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت ها ندارد. این فروشگاه ، این لینك ها را برای سهولت دسترسی شما فراهم كرده است و وجود هریك از آنها ، به معنی تأیید یا هرنوع ارتباط ما با اداره كنندگان آنها نیست .

قیمت گذاری

سیاست قیمت گذاری ما براساس رعایت حق مشتری و مصرف كننده است.

در مواردی بسیار نادر و درصورت وجود نوسان هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری ، اگر سفارش قابل تحویل نباشد ، فروشگاه اینترنتی بلبرینگ علی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع داده و سفارش را لغو نماید .

هزینه های بسته بندی، ارسال ، بیمه و غیره بسته به شرایط سفارش جداگانه محاسبه می شود .

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج در شرایط عادی قابل اجرا است و درصورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

ارتباط الكترونیكی

زمانی كه شما سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می كنید و یا به ما ایمیل می زنید این ارتباطات بصورت الكترونیكی انجام می شود و شما موافقت می كنید كه فروشگاه اینترنتی بلبرینگ علی بصورت الكترونیكی ( از طریق پست الكترونیكی ، سرویس پیام كوتاه و سایر سرویس های الكترونیكی ) به درخواست شما پاسخ دهد.

0