ads
لوگو علی بلبرینگ
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بال اسکرو چیست؟

دسته بندی :بال اسکرو 24 ژانویه 2020 maziar 1354

بال اسکرو یک پیچ تغذیه با کارآیی بالا و دارای قطعات کوچکی به نام ساچمه می ­باشد. بال اسکرو با داشتن ساچمه یک حرکت چرخشی را بین پیچ و مهره ایجاد می ­کند که فضای بین آن­ ها پر می­ شود. بال اسکرو یک وسیله مکانیکی است که حرکت چرخشی را به یک حرکت خطی تبدیل می ­نماید. این وسیله مکانیکی شبیه یک پیچ و مهره می­ باشد. گوی در این وسیله مکانیکی به شکلی قرار گرفته است که اجازه ی چرخش ساچمه ­ها را در قسمت درونی خود به وجود آورده است.

ویژگی­های بال اسکرو

 بال اسکرو در برابر فشار­های خیلی زیاد بسیار مقاومت می­کنند و همچنین فعالیت این وسیله مکانیکی با کمترین اصطکاک می­باشد. این وسیله در هنگامی که به دقت بالایی احتیاج می­باشد کارآیی بالایی از خود نشان می­دهد این ویژگی بال‌اسکرو تنها در زمان­ های مخصوصی مورد استفاده قرار می ­گیرد که یکی از این موقعیت­ ها زمان کنترل حرکت سیستم­ های کامپیوتری مانند: cnc و کار­هایی که به دقت زیادی بستگی دارد.بال اسکرو

حال باید بدانیم که در چه کاری از کدام بال اسکرو استفاده نماییم این موضوع بسته به این دارد که چه مقدار بار مکانیکی را این وسیله مکانیکی می­خواهد تحمل کند، به چه دقتی نیاز است و شرایط محیطی برای محل استفاده، تمام این شرایط را باید برای انتخاب این وسیله در نظر بگیریم. از معایب این دستگاه می­توان به این نمونه اشاره کرد که مکانیک یا اپراتور به صورت خودکار و دستی این توانایی را ندارد که به راحتی چرخشی را که باعث حرکت مهره با سرعت ثابت شود را ایجاد نماید. از معایب دیگر آن می­توان به قیمت بالای آن اشاره نمود همچنین این وسیله مکانیکی نیاز به روغن کاری مداوم دارد و باید در برابر ذرات گرد و غبار به شدت محافظت شود.

بال اسکرو با داشتن فواید زیادی مانند: دقت و سرعت بالا کاربرد زیادی در صنعت دارد و همچنین با داشتن تحمل بالا در مقدار فشار وارد شده طرفداران زیادی در عرصه صنعت دارد.

maziar

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0